Results 1 to 1 of 1

Thread: Repetitive errors

  1. #1
    Thread Starter
    schtroopy_c's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Suisse
    Posts
    27
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Repetitive errors

    For a little over a year I bought the package Classipresse Vantaget etc ...

    Having multiple sites that I created with ClassiPress is certainly a very good CMS but strength to turn round and lost time spent searching for bugs it gets a little wearing .

    Here are some problems that are not small sizes as you can see .

    All first my sites are mostly multilingual time FR-DE- IT-EN
    and my ad sites are composed of more than 1300 categories in one language .

    Since I translated the categories sometimes skips this site even for the admin. So that's not funny.

    In your opinion what would be the solution for the site to be stable ?

    Then for the provision of the form is a bit tedious to 1300 x click to confirm the choice of categories just for this language .

    Moreover , in principle the system saves or does not save the information clicked see the image file. disposition des formulaires.jpg

    Is there a solution to avoid this grim example work group categories to click ?

    What should I do to make the system remembers my choices ?

    Meet other worries when a user of French language it is written it broadcasts its announcement this is ok , but sometimes the user does not receive the email back to its announcement.

    What is the solution from you and where lies the problem?

    The problems are not easy to solve and unfortunately I have not found the solutions would you be kind enough to spend some time with my query.

    I have a question is there a French-speaking community of developers to ClassiPress ?

    Thank you in advance for your help and I want to take you a very good day .

    This is a machine translation

    Texte original en français

    Depuis un peu plus d’une année j’ai acheté le package Classipresse Vantaget etc...

    Ayant plusieurs sites que j'ai créé avec Classipress qui est certainement un très bon CMS mais à force de tourner en rond et des pertes de temps consacrée à la recherche des bugs cela devient un peu usant.

    Voici des problèmes rencontrés qui ne sont pas de petites tailles comme vous pourrez le constater.

    Tout premièrement mes sites sont la plupart du temps plurilingues FR-DE-IT-EN
    et mes sites d'annonces sont composés de plus de 1300 catégories en une seule langue.

    Depuis que j'ai traduit les catégories il arrive parfois que le site saute ceci même pour l'admin. donc c'est déjà pas marrant.

    Selon vous quelle serait la solution pour que le site soit stable?

    Ensuite pour la partie disposition du formulaire c'est un peu fastidieux de faire 1300 x clic pour confirmer le choix des catégories ceci rien que pour une langue.

    De plus qu'en principe le système n'enregistre ou ne mémorise pas les informations cliquées voir le fichier image.

    Existe-il une solution pour éviter ce travail rébarbatif exemple en groupe de catégories faire le clic ?

    Que dois-je faire pour que le système mémorise mes choix?

    Autre soucis rencontrer lorsqu'un utilisateur de langue française c'est inscrit il diffuse son annonce ceci est ok, mais parfois l'utilisateur ne reçoit pas l'email pour remonter son annonce.

    Quelle est la solution d'après vous et où se cache le problème?

    Les problèmes ne sont pas simples à résoudre et malheureusement je n'ai pas trouvé les solutions auriez-vous l'amabilité de consacrer un peu de temps à ma requête.

    J'ai encore une question existe-t-il une communauté de langue française de développeurs pour Classipress?

    Je vous remercie d'avance pour votre aider et je profite de vous souhaitez une très bonne journée.

    Référence ou exemple de site http://www.ziriad.ch ou http://www.tiltannonces.com

    Charles alias Schtroopy

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. 404 errors
    By forumenfermagem in forum Jobright
    Replies: 3
    Last Post: November 25th, 2013, 03:41 AM
  2. Several Errors
    By mja714 in forum Report JobRoller Bugs
    Replies: 8
    Last Post: November 30th, 2011, 09:37 AM
  3. [SOLVED] Help Errors!! :S
    By Almost in forum Report ClassiPress Bugs
    Replies: 2
    Last Post: September 27th, 2011, 08:02 PM
  4. CSS errors
    By muhabat in forum Report ClassiPress Bugs
    Replies: 3
    Last Post: June 24th, 2011, 04:04 PM
  5. dns errors
    By gemini11 in forum Help Using ClassiPress
    Replies: 3
    Last Post: June 14th, 2011, 08:16 PM