Results 1 to 4 of 4

Thread: Questions suggestions ( sorry, in french)

  1. #1
    Teo
    Thread Starter
    Guest Teo's Avatar

    Questions suggestions ( sorry, in french)

    Hello

    PS: I'm sorry, I have to use google translate.

    ClassiPress seems a good theme that I would like to buy. Only it is a pity that some features are locked:
    - We should be able to enable or disable Map.
    - The fields "street" should be deleted and not be obliged to perform for the advertiser.
    Therefore I tell you this:
    Imagine that a person spends an ad to sell an item of value (eg jewelry). Do you think she wants to show their exact address on the ad and it is on the map?
    The classifieds site would happiness burglars.
    I do not know if I'm exaggerating, but with everything that we see, it is quite possible.

    And then on the payment methods, it would be nice to integrate audiotel (as allopass ...). It is widely used in Europe.

    Cordially

    ___________________________________

    Classipress me semble un bon thème que j'aimerais acheter. Seulement il est dommage que certaines fonctionnalités soient verrouillées :
    - On devrait pouvoir activer ou désactiver Map.
    - Le champ "rue" devrait pouvoir être supprimé et ne pas être obligé de le remplir pour l'annonceur.
    Pourquoi je vous dis cela :
    Imaginez qu'une personne passe une annonce pour vendre un objet de valeur (un bijou par exemple). Pensez-vous qu'elle voudra indiquer son adresse exacte sur l'annonce et qu'on la situe sur map ?
    Le site de petites annonces ferait le bonheur des cambrioleurs.
    Je ne sais pas si j'exagère, mais avec tout ce que l'on voit, c'est tout à fait envisageable.

    Et puis concernant les modes de paiement, ça serait bien d'intégrer audiotel (comme allopass ...). C'est beaucoup utilisé en Europe.

    Cordialement

  2. #2
    pepsi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    New Zealand
    Posts
    14,883
    Thanks
    91
    Thanked 804 Times in 718 Posts
    S'il vous plaît excuser ma traduction aussi, j'ai aussi utilisé Google translate :)


    - Il n'existe aucune option pour désactiver la carte Google en tant que telle, mais si vous n'incluez pas les informations de localisation dans l'annonce initiale formulaire d'envoi, la carte n'apparaît pas dans la liste.


    - Utiliser les formulaires personnalisés et les constructeurs dans les domaines ClassiPress, vous pouvez supprimer ou renommer des domaines tels l'affichage de votre annonce formulaire si vous le souhaitez. Encore une fois, si votre préoccupation est pour la carte à apparaître, il suffit de supprimer toutes les références à l'emplacement sous la forme nouvelle annonce et la carte ne s'affiche pas.


    - Nous sommes en train de faire changs à notre thème ClassiPress afin de permettre à d'autres plugins passerelle de paiement. Actuellement, en dehors de PayPal et options de virement qui sont disponibles dans ClassiPress, vous pouvez également utiliser le paiement Google Checkout passerelle http://wordpress.org/extend/plugins/...ckout-gateway/ plug-in


    Nous espérons que cette information est utile. Merci.

    -------------------------

    Please also excuse my translation, I have also used Google translate :)


    - There is no option to disable the Google Map as such, however if you do not include the location information in the initial ad posting form, the map will not appear in the listing.


    - Using the custom forms and fields builder in ClassiPress, you can remove or rename such fields from your ad posting form if you wish. Again, if your concern is for the map to appear, simply remove all references to the location in the new ad form and the map will not appear.


    - We are in the process of making changs to our ClassiPress theme in order to allow other payment gateway plugins. Currently, outside of PayPal and bank transfer options which are available in ClassiPress, you can also use the Google Checkout payment gateway plugin http://wordpress.org/extend/plugins/...ckout-gateway/


    We hope this information helps. Thanks.

  3. #3
    Teo
    Thread Starter
    Guest Teo's Avatar
    Thank you for your answer.

    I have another question:

    I want only registered people have access to the ads. Is it possible?

    -----------------------------------------------

    Merci pour votre réponse.

    J'ai une autre question :

    Je voudrais que seulement les personnes enregistrées aient accès aux annonces. Est-ce possible ?

  4. #4
    pepsi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    New Zealand
    Posts
    14,883
    Thanks
    91
    Thanked 804 Times in 718 Posts
    Par défaut, tous nos thèmes, les utilisateurs doivent être enregistrés et connectés avant que les annonces / listes / postes peuvent être ajoutés. La modification de cette exigerait une certaine personnalisation des fichiers de thème par défaut de votre part, mais je peux confirmer qu'il a été fait par les membres de la communauté avant de sorte qu'il est possible.

    ---------------------------------------------

    By default, all of our themes require users to be registered and logged in before ads/listings/posts can be added. Changing this would require some customization of the default theme files on your part, but I can confirm it has been done by members of community before so it is possible.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Issues and Suggestions.
    By bruunmedia in forum Report ClassiPress Bugs
    Replies: 1
    Last Post: July 13th, 2011, 04:23 PM
  2. Suggestions?
    By haggis82 in forum ClassiPress General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: November 2nd, 2010, 07:52 AM
  3. Need some suggestions please
    By sarge in forum ClassiPress General Discussion
    Replies: 5
    Last Post: August 29th, 2009, 11:44 PM